Lite färg kan göra stor skillnad

Idag vill jag visa er den här Sagan och vad lite färg kan göra.. :) 
När man kollar på en omålad stämpel så är den kanske inte så tilltalande och det kan det finnas
"skavanker" som man inte gillar eller så kanske man tycker att något fattas,
börja då färglägga stämpeln så kommer den till liv på ett helt annat sätt.



Jag färglägger alltid med Distress Ink's stämpeldynor. 
 
Jag såg att Sandra hade lagt till egna skuggningar på en klänning där det inte var några
"hjälplinjer" att följa och det gjorde ju så mycket tycker jag och det är lite det jag menar,
att man kan alltid göra egna skuggningar för att göra stämpeln till sin egen. :) 
 

Ser ni längst ner på klänningen? 
Här kan du se hur klänningen ser ut "egentligen" :) 
 
Det var allt för mig idag. 
Jag hoppas att ni får en fin lördag med mycket vila eller mycket stoj om man hellre vill det :) 
 
Kram!
Jenny

#1 Annlouise Broholm Kuusinen :

Jätte fin Saga 💗
Kul att se andra tekniker