Sagas nya inspiratör

För någon vecka sedan sökte jag ju en eller flera inspiratörer som vill skapa med och för Saga. 
Jag fick in många ansökningar och och jag blev verkligen glad för det. Helt otroligt att ni är så pass många ändå som gillar stämplarna. Det värmer mitt hjärta otroligt mycket ska ni veta ♡ 
 
Jag bestämde mig dock för att börja med en inspiratör, det är ändå bara 4 stämplar nu
(även om dom går att variera i oändlighet)
+ att jag själv skapar i den mån jag kan och hinner med.
Så ja, en fick räcka just nu och den "en" är ingen mindre än Sandra! 
Sandra är som jag känner henne så varm, positiv, alldeles jätte-snäll och alldeles godhjärtad rakt igenom ♡ Jag kunde inte känna mig mer trygg och jag vet att hon kommer att göra det här så himla bra! Här hittar du också hennes egna blogg, in och titta!

Tack igen Sandra för att du ville ta dig an det här jobbet som inspiratör för Saga och åter igen, ett stort tack till alla er andra också som sökte. 
Så småningom kommer jag att behöva fler så håll utkik :)

#1 Annlouise Broholm Kuusinen :

Grattis Sandra!
Kommer att följa dej och Jenny
något jag ser fram emot 💗
Kramar till er båda
Annlouise

Svar: Tack för att du tar dig tiden att skriva snälla du. Jag blir otroligt glad om du vill göra det :)) Stor kram till dig!! /Jenny
Scrap och Ting