I'd pick you Saga

Hej på er ♡

Idag har jag ett CAS-kort att visa er :) 
CAS står för clean and simple och går i stort sett ut på att inte ha massa dekorationer, 
och låta det vara enkelt i layouten. 
 

 
Jag har valt I'd pick you Saga och jag har arbetat digitalt, 
silhouette studio för att sedan göra en print and cut :)
Jag har färglagt med copics, och färgerna är: 


 
 Jag har kombinerat Saga med en digital textstämpel från Scrap och ting, jättefin eller hur?

 
Det blev enkla dekorationer i form av vimplar av glittertejp!
 
 
Slutligen har jag några pärlor i motsatta hörn. 
- Ni ser även en svart linje som går runt kortet, 
det är för att rama in lite mer och jag tycker det blir så himla fint och framhäver motiven lite extra!

 
Eftersom kortet i sig är väldigt enkelt valde jag att fästa bakgrundspappret och motivet med 3D-kuddar
för att få lite effekt och kännas lite mer genomarbetat. 
 
Det var allt för denna gång :) 
Tack för titten ♡