Saga Claus With Christmas Gift

Hej där i blåsiga Decembermörkret :)
Idag vill jag visa er Detta vinterkort som jag har valt att göra i vitt tema. 
Denna Juliga underbara Saga stämpel finns att köpa här endast digitalt.

 
Jag har använt cardstock och papper från Maja design.
Det utstansade som finns på kortet är dies från bland annat märket Magnolia.
Har även dekorerat en liten blombukett där jag har använt bland annat en vit spiral stamens
och blommor som finns liknande att köpa här.

 
Jag har färglagt Digitala Saga stämpeln med mina copic sketch pennor.
Hud: E01 11 000 R43 20 00
Hår: E 55 53 50
Rött: R89 39 32
Paket; R39 32 00 N3 1
Klänning & skor: C7 5 3 1


Godjul texten har jag embossat med rött embossingpulver och så har jag använt vit spets nertill &
all cheese cloth detaljer som jag har spridit ut på kortet finns att köpa även rhinestones


Här valde jag att visa kortet extra mörkt för att ni ska få en liten inblick
på twinkle diamonds dust glittret som jag har strött runt Saga.

Ha en fin fortsättning!
Kram Moa