Saga With Forever Garden

Hej!
Idag visar jag ett halsband med min favorit Saga.
Jag har först skrivit ut henne i storlek 9 cm i höjd på krympplast och sedan färglagt henne med copics.
Sedan tog jag min embossingfön och krympte henne.

Jag misslyckades med hålet jag skulle ha en ring i,
men jag fäste en ring på baksidan av Saga med crackle lim. Därför ser Saga lite trasig ut ;).
Jag valde en charm jag hade i mina gömmor,
en katt eftersom jag kallar mig för ScrapKatten eller KattenMia på diverse forum. :D

 
Och en ros där jag använde stjälken till att trä på diverse pärlor jag hade (här finns fina pärlor i butiken).
En krok i änden och jag har ett knippe att byta med till mitt halsband.
Man kan också använda knippet på sin väska, nycklar eller sätta en mobilsnott och ha den på mobilen.

Copic:
Hud: E11
Hår: E37-35
Klänning: YG67
Skor: E43
Hoppas ni blivit inspirerade och att ni kanske fått en idé till en julklapp ;)

Kram på er 
Therese