Saga Coming With Christmas

Hej jag tycker det är väldigt roligt att maska så det har jag gjort på detta kortet,
stämplarna blir helt annorlunda när du maskar ihop dem och det gör att du får ännu fler motiv att måla.
Jag tycker Saga passade väldigt bra ihop med vykortet :). 
Jag har använt mig av mycket naturmaterial denna gången så kortet ser lite ruffigt ut men inuti är det väldigt rosa och vårigt,
hoppas ni tycker om det !!



Jag har använt mig av stämpeln Saga coming with christmas och maskat ihop henne med en stämpel från Stempelglede som heter postcard from Paris. På framsidan av kortet har jag använt ett papper från Joycrafts och inuti papper från Maja designs vintage spring basics.
 


Återigen har jag använt den underbara barkbiten som jag dekorerat med blommor, blad och pistiller jag har även knytit några varv med snören runt barkbiten, sen har jag några små målade möss på från Reprint, stämpeln heter Millas gnagis. På vykortet har jag använt mig av Distress Inks pumice stone, för att det ska bli lite mattare färg, bakom maskningen har jag satt lite säckväv
 


Textstämpeln inuti kortet är också en Stempelglede som heter friendship is the poetry of life.


Jag har använt mig av distresser till Saga,
Hud: vintage photo, tattered rose och aged mahogany
Hår: walnut stain och antique linen
Klänning/presentband: victorian velvet
Strumpor: pumice stone och lite victorian velvet
Möss: vintage photo och tattered rose
Jag har även glittrat klänning, paket och blommor med stickles.

Hoppas ni blir lite sugna på att pyssla, kram Pernilla 

#1 Susy:

Underbart vackert och så fint du dekorerar insidorna!

KRAM SUSY