Gåvor till scrapträffar

Jag har fått in många förfrågningar om sponsring inför våren och igår packade jag några "vinstpåsar". 
Jag har sponsrat tidigare också men då har jag inte riktigt haft någon idé hur jag ska packa för jag vill 
ju att det ska vara en "ååååh-upplevelse" att få mina stämplar.
Att man lixom ska bli nyfiken innan man ser vad det är.
Jag hoppas ni förstår vad jag menar ;)  





Lite såhär såg det iallafall ut när jag höll på igår.
Nu hoppas jag att vinnarna till tävlingarna blir glad :) 

PS. Missa inte att kika in här imorgon för då har jag en väldigt rolig nyhet att berätta!
 
Kram!
Jenny 

#1 Jasmine:

Åh! Ser ju jättemysigt & sött ut! Tror helt klart vinnarna blir glada ☺️ Vad/vem är det för något du ska sponsra?

Svar: Åh vad kul att höra!! :)) Dom jag sponsrar nu är Svartå Scrapträff, Fristadsträffen och Haboscrappen :)
Scrap och Ting