Saga Love Cookies

Idag ordnade jag med en vääääääldigt goood rekvisita till kortet jag gjort. 
Jag tycker att det passar så bra eftersom att Saga har bakkläderna på sig :) 



Kortbasen har jag gjort av carstock, mönstrat papper från det här blocket och kraftpapper. 
Jag har sytt runt kanterna och bakom motivet har jag också en påse där man kan lägga något i :) 



Jag har färglagt henne med Distress Ink's stämpeldynor.
Till ansiktet och grunden på håret har jag Tea Dye
Skuggningen på håret, skorna, ögonfärgen och backen är med Walnut Stain
För att få lite rosiga kinder har jag lagt lite Victorian Velvet, 
jag har också använt samma färg till klänningen och hjärtana. 
På hjärtana har jag lagt glossy accent så att dom ska stå ut och glänsa. 
Stämpeln finns att köpa här :) 




MMMMMMM...... :)



I ett hörn dekorerade jag med blommor i olika storlekar. 



Dom fina bokstäverna i trä finns att köpa här
Jag tycker om dom så mycket! 

 
På förklädet satte jag två självhäftande pärlor som knappar. 
Längst upp i högra hörnet satte jag en doilie också. 
Just det, runt motivet stämplade jag lite med min poststämpel också :)
 
Jag hoppas allt är bra med er den här lördagskvällen! 
Jag och sambon är bortbjuden på middag ikväll så det ska bli väldigt mysigt :) 
 
Kram! 
Jenny

#1 Annika:

Så fina bilder :)

Svar: Tack snälla du! :)
Scrap och Ting