Saga because...

Tudiluuuu :) 
Idag vill jag visa er en annorlunda liten Saga. 

 
Jag har färglagt en mörk hy på Saga, det har jag nog inte sett hittills :) 
Hur som helst, min kompis fyller år och hennes favoritfärg är blå! 
Jag har gjort en egen kortbas med cameon, som ni säkert ser :) 


Jag har använt Saga beacuse, och färglagt med copics:



Jag använde lite spets & paljettband att dekorera med.
Och en helt underbar fjäril i tyg fick hitta hit också :) 


Såklart ett blomsterarrangemang fick vara med också.
Det gömmer sig några löv under, och på blommorna har jag kluddat på lite stickles glitter

 
Och bakom blomsterarrangemanget sticker det upp papperssugrör i blått. 

 
Det var allt för denna gång. 
Puss & kram på er! 

#1 Anonym:

Så fint kort med många vackra detaljer att njuta av!


#2 Anonym:

Jättefint och kul idé med sugrör!

Svar: Jag håller med dig! ☺️ /Jenny
Scrap och Ting


#3 Anonym:

Häftigt med svart hår