You're cute as a mouse Saga

Äntligen måndag igen, eller hur? :) 
Jag har i alla fall längtat! Både efter min bloggdag här hos Saga,
och för att jag åker till Mallorca ikväll (tjihuuu)!

 
Idag vill jag bjuda på denna lite mer.. rockiga Saga kan vi väl säga :) 
Inte de vanligaste färgvalen hos mig, men det är ju kul att variera sig ibland.
 
Jag har använt You're cute as a mouse Saga och jag har färglagt henne med följande copics:




 
Jag har skurit ut denna "notebook"-ram med min cameo,
och så tyckte jag det passade med ett gem till.
På gemet har jag bara knytit fast ett prickigt band.
I övrigt är det inte mycket dekorationer. 

 
Nertill har jag virat 3 varv runt kortet och knytit en rosett i svart organza band


På baksidan händer det lite roliga saker! 
Här har jag gömt 2 tags :) 


Jag har kommit in i min "klet & kladd"-period, så här har jag kladdat ihop 2 tags till kortet. 
Jag har använt mig av stenciler, modelling paste, gesso, dylusion spray & primas coloring bloom spray


Tack för titten!
-Nu drar jag till Mallorca en vecka, vi ses igen nästa måndag... :) 
Kram