Saga With Forever Garden

Hurra hurra!
Saga fyller 1 år och det firar vi på Saga Stamps med 1 års kalas på Instagram.
Man hoppar runt hos oss i designteamet, kommenterar, gillar och inspireras med chans till vinst
Så till dagens inlägg visar jag min explosionsbox som jag gjort. :D

 
Man öppnar locket och tjoff så åker två sidor ner och där står söta Saga med en tårta.
Dekorerad med vit wellpapp, konstsnö, blommor (dessa är mina privata men det finns fina i butiken) och liquid pearls.
Under tårtan har jag stansat ut en cirkel med vågig kant och under denna är det ett tårtpapper.



Diesen och mönster pappret är mina privata. Jag har använt mig av cardstock i färgen petalsoft och vitt albumblad.
På det mönstrade pappret har jag distressat alla kanter med vintage photo och blingat texten och fjärilen med glitterlim. 

 
Saga är färglagd med copics på Perfect coloring paper med dessa pennor.
Hud: E11-00-000-0000 R32-20
Hår: YR18-15-14-12
Klänning: YG67-63-61 C3-1-00
Skor: E42-40
Blommor: RV95-93-91

Det var allt för mig för denna gången.
Här kommer en länk till första inlägget i Instagram firandet om du vill se dom andra i teamets tolkningar.

Kram på er
Therese

#1 Jasmine:

Sån himla rolig idé! Jättefint! :)


#2 Therese:

Tack Jasmine :D