Saga With Forever Garden


Halloween är på ingång och jag äääälskar att göra halloweenkort :) 
Vi har ju även en liten utmaning varje månad här i Sagabloggen och just nu är temat "Halloween".
- Än finns det tid att vara med. Det räckte inte med mitt inspirationskort, utan jag var tvungen att göra ett till! 

 
Jag har använt Saga with forever garden och några vänner till henne från Make it Crafty. 
- Hairy monster
- Grizzly bear
- Pumkin face
 
Sagas hatt har jag klippt ut från en från Kraftin Kimmie :)
 
Färgerna jag har använt är: 
Hud: E 000 00 21 11 04 + R 20
Sagas klänning: G 21 94 99
Håriga monstret: V 01 04 06 09
Pumpa: YR 21 04 07
Nallen: E 31 33 35 37
Häxhatt: T 3 5 7 9


Jag kombinera några papper med matchande färger till de jag använt till att färglägga motivet.
Under motivet som jag har fäst med 3D- kuddar har jag en dolie,
som jag klippt itu för att få en bit både upp- och nertill.

 
Textstämpeln tycker jag är så charmig! Allt låter så himla mycket bättre på engelska dessutom, eller hur? :) 
Den kommer hur som helst från Kraftin Kimmie. 


Personligen älskar jag mitt eget kort, är supernöjd! 
Hoppas ni gillar det lika mycket som mig och att ni blir inspirerade att vara med i vår utmaning :) 
 
Kram! 
/ Jasmine

#1 Therese:

Fruktansvärt sött kort! :)


#2 Jasmine:

Tack katten! :)