Saga With Love & Light

Hej igen, denna veckan har jag gjort ett dvd fodral,
har ju två konståkningstokiga döttrar hemma och min minsta har precis fått ny programmusik
som de har när de tävlar och då måste man ju ha ett snyggt fodral till, när det ska resa runt halva Sverige ;). 

 

Har använt Saga With love and light som jag stämplade på en Spellbinders dies,
Saga målade jag med distresser och satte en massa pärlor av Liquid pearls runt ramen.
 
Papper är vanligt vitt cardstock, ett papper med tegel från Joycrafts och resten är från maja designs vintage frost basics. Jag har använt en hel del dies, vantarna från Memory Box, snöstjärnorna från Joy Crafts och blomman, skridskorna, tagen och bladet är från Magnolia dohickeys. På tagen kommer jag sen skriva dotterns namn, vilken klubb hon tillhör och vilken konståknings klass hon är i !

 
Övrigt jag har använt är gasväv, tårtpapper, pärlor, säckväv, blå organsaband och små trästjärnor.
Det brukar bli lite beställningar på såna här fodral varje säsong, hoppas ni tycker om det,
kram Pernilla 

#1 Jasmine:

Riktigt snyggt!! 👌🏼