Happy New Year Saga

 
God morgon på er! 
2016 är äntligen här.. Och jag började ju inte året på det bästa sättet heller :O

Jag missade ju min bloggdag förra veckan p.g.a. en riktigt hemsk bihåleinflammation,
så jag får visa er mitt nyårskort idag istället :) 
 
 
Min färgläggning har ni ju redan fått smakprov på, men här är den nu alltså på ett färdigt kort! 
Vilka färger jag har använt hittar ni i mitt förra inlägg :) 
 
Jag har använt Saga with forever garden
(Ni har sett att priset är sänkt på de digitala Sagorna va?)

Sedan har jag maskat ihop henne med en bakgrundsbild samt en mask från Make It Crafty. 
Det är så himla lätt att maska ihop med digitala filer, älskar det :D

Själva himmelen med fyrverkerier är inspirerad och gjord med tekniker från Kit & Clowder :)
 
 
Bakom motivet har jag ett riktigt festligt mönsterpapper, med champagneglas, klockor och texten "happy new year" på :) 

Sedan har jag en bit vit cardstock som jag har använt en kantstans på. 
På den i sin tur har jag lite bling.

Och under motivet hittar ni även ett liten utskuret ur, det passar ju så bra till nyårstemat :) 
Och nere i hörnet på motivet har jag satt ihop "2016" med träsiffror som ni kan hitta här. 
 
 
Det blev givetvis några fina och härliga blommor med massa härligt diamond dust på! 
(Jösses vad jag använder diamond dust till ALLA mina kort, haha)
 
 
Och bakom blommorna har jag satt en fjäder, för att matcha masken på Saga ;) 
 
 
 
Hoppas ni alla får ett fantastiskt 2016 nu! 
Själv börjar jag på sjuksköterskeprogrammet nästa vecka.... 
 

#1 Scrap och Ting:

ÄLSKAR det här kortet!! :)

Svar: Hihi! Tack sötis! / Jasmine
Scrap och Ting


#2 Therese:

Mega fint! Din färgläggning är ju utom denna jord!

Svar: Haha, va söt du är, tack! <3
Scrap och Ting