Saga With Peonies

ÄNTLIGEN är Jennys helt underbara Kollektion här <3
Jag är så glad över att få vara med som Inspiratör hos Sagastamps tillsammans med ett helt underbart Team. 
Den här godingen, digitala Saga stämpel finns att köpa här

 

Har använt mina egna blommor men det finns lika fina att köpa här. Dock finns dessa blommor att köpa. 
För att göra den vita fjärilen som finns till höger högst upp på kortet har jag använt en väldigt fiffig lera 
som du kan forma och göra fina figurer med. Rhinestones är standard för mig att ha på kort. 

 

Min favoritdetalj cheesecloth finns att köpa här & även diamond dust har jag limmat dit inuti blommorna.
Har också färgat kanterna med ett infärgningsverktyg och distress ink

 
Jag har färglagt stämpeln med mina copics på detta papper. 
 
Hud: E00 21 R22 30 00
Hår: E57 55 53 50
Klänning: R81 83 85 
Skor: E44 42 41

Kram Moa

#1 Jasmine:

Wow vilket fint kort Moa! Älskar det <3