Saga With Surprise

Hej allihop idag har jag gjort ett kort i "mina" favoritfärger.
Stommen på kortet har jag gjort med en dies från X cut först i beige
cardstock och sen papper från Maja designs summer crush.

 
Jag har använt mig av Saga With Surprise och maskat ihop henne med ett vykort från Stempelglede.
Under har jag satt gasväv, tårtpapper och wellpapp som jag målat lite vit hobbyfärg på.
Hjärt tagen och fjärilen inuti kortet är från Magnolia.
På kortet har jag limmat blommor, pistiller, en blomkvist
och några stämplade fjärilar från Stempelglede.

 


Denna gången har jag målat Saga med prismacolor pennor, svårt men kul att testa nåt nytt :).
Jag har även satt lite stickles på klänningen och droppat små kulor av Liquid pearls runt vykortet.
Inuti har jag använt en text och en swirl från Stempelglede.

Hoppas ni gillar det :)
Kram Pernilla