Saga Christmas Party


Happy Monday! 
Nuuuu äntligen ska ni få se vad jag hittat på efter er lilla smygtitt på instagram :) 
 
 
Jag har gjort ett slags kuvertkort som jag har dekorerat. 
Det är som en ficka som man drar ut ett kort ur helt enkelt.. 
 
 
Det blev en hel del dekorationer, men jag började med lite spets och byggde sedan på med blommor och blad. 
Några snöflingor med rhinestones, pärlor och pärlband har jag också använt. 

 
Bilderna jag har använt till framsidan kommer från ett pappersblock från panduro som
jag fick i födelsedagspresent, tycker de passade väldigt bra in på framsidan :) 
 
 
Drar man i bandet så kommer det här kortet ut! 
Jag kallar det min kombo för Saga Christmas Party ;) 
 
Jag har maskat ihop dessa Sagor, fr.v.: 
Saga With Christmas Candle
 
Jag har ju ritat på hornen på Saga själv ursprungligen, men Jenny gillade min idé så pass mycket att
hon nu har släppt en nygammal Saga med mina horn! :)
Saga as Rudolf the Reindeer fick även några fler ändringar, och jag tycker hon blev superfin. Hon fick även sällskap av en till nygammal stämpel i juligare skrud, Saga Claus with Christmas gift
OBS! Dessa säljs endast som digitala stämplar. 
 
 
Vänder man på kortet har jag skapat lite plats för att skriva en hälsning på
 
 
Hoppas ni gillar mitt kort, jag är åtminstone lite kär i det själv ;) 
Ha nu en fin vecka ♡
 

#1 Therese:

Så galet fint! Gillar verkligen paljett klänningen!!!
Du är en sån idespruta!
Hejja dej!

Svar: Haha, va söt du är, tack! ♡♡♡♡♡ / Jasmine
Scrap och Ting