Saga Coming With Candy Cone For You

 
Hej på er i novembermörkret! 

Idag bjuder jag på ett julkort som jag skapat till Sagas månadstävling,
ni har väl inte missat den senaste med jultema? :) 

 
Mitt motiv är Saga Coming With Candy Cone For You
som jag har färglagt med copics. 

Färgerna är: 
 
 
Jag har använt 2 lager med mönsterpapper tillsammans med rött cardstock. 
Det blev några dekorationer av vintrigt blått seambinding band, en guldig bjällra och en fjäder! 

Några utstansade snöflingor med en vintrigt blå rhinestone måste såklart vara med :) 
 
 
Det blev även några fina härliga blommor i rött & isblått, och på det...
Maaaaassor av det bästa som finns just nu! 
Diamond Dust! 
 
 
Det var mitt julkort det, nu ser jag fram emot att se Era bidrag! 
 

#1 Therese:

Milt och vackert! <3