Bee Happy Saga

Hej alla glada!
Idag har jag ett halloweenkort att visa,
en liten inspiration för Saga Stamps månadstävling som går just i Halloween.
Klicka här för att komma till tävlingsinlägget :).

 
Denna gången har min son Anton snart 5 år hjälpt mig. Det var nämligen såhär, jag fick mitt
första dt-paket i dagarna och visade stämplarna för mina barn och fråga vad Sagorna var utklädda till.
Då sa Anton att bi-Saga var utklädd till en rymdvarelse. Oj, vad tankarna börja flyga runt i huvudet
självklart var jag tvungen att göra henne som en rymdvarelse. :D

 
Jag valde att ta bort vingarna och göra om ögondiademet så ögonen blev större.
Citatet är en digitalstämpel som finns i butiken.

 
Bakgrundspappret är ett svart papper som jag har sprayat med olika mister
(lila, guld, rosa, vitt och svart) och strött på enamel aged white och aged gold för att få
pappret att se ut som rymden. Jag använde seam binding som jag sprayade med mist,
skrynkla ihop och värmde med embossingfönen.

 
Jag har målat hela Saga med copic:
Hud: E21-00-0000
Hår: E55-53-51-44
Tröja: BG13-11 G00 Volangen C1-00
Byxor: YG17-03-01
Diadem och skor: V09-06-04-01
Skugga: C1-00 V01 G00 YG01
Ögon på diadem: BG000-0000
Det lila pappret är vitt papper jag målat med V09

Till oändligheten och vidare!!!

#1 Jasmine:

Så himla påhittigt! :D Blev ju jättesnyggt!


#2 Therese:

Hihi, tack :D