Saga With Warm Greetings

Hej
Nu är nästa månadstävling uppe. Frost, vitt och blått.
När jag tänker frost, så tänker jag genast på Disney filmen och när jag började färglägga
Saga with warm grettings så blev det just i färgerna som Elsa från filmen Frost har.
Vitt och blått fick då bli snö såklart, så en torrsnöglob fick det bli. ;)

 
Jag har använt en tom glasburk med lock. På locket limmade jag fast Saga stående,
hon har fått winkofstella clear på klänningen, som skugga glitterlim stardust och på
vingarna finkornigt vitt ströglitter, liknande glitter finns i shoppen
Bakom Saga på själva glasburken limmande jag fast utstansade Magnolia granar i grönt, skimrande
blått och glitter blått. Dom gröna och skimrande granarna har också fått finkornigt vitt ströglitter på sig, liknande glitter finns i shoppen. Jag stansade ut vita snöflingor  som jag skimrade med
winkofstella clear och satte en vit halvpärla i mitten.

 
Snön jag har inuti burken är något jag köpte ifjol i en matvaruaffär :)
Jag har tagit gasbinda på locket och virat ett blått sidenband och ett snöre runt om.
Dekorerat med en snöflingecharm, bjällra, skimrande utstansad gren och en ros, liknande finns i shoppen.

 
Copics jag har använt:
Hud: E13-11-00-000-0000 R32-20
Hår: E42-40-33-000-43
Klänning: BG09-05-01-000-0000
Vingar: BG000-0000
Spets: C1-00

Ha det bäst!