Saga as the cutest Easter Bunny

Tudiluuw :) 
Påsken börjar ju närma sig nu, så åtminstone jag har påbörjat påskkorten!
 
 
Till mitt kort har jag använt den nya supersöta 
 
Saga as the cutest Easter Bunny
 
Jag har använt mig av copics att färglägga och färgerna är:

Hud: E 000 00 21 11 04 + R 20
Hår: E 23 25 29 
Kanindräkt: N 0 1 3 5 + W 1 3 5 
 
 
Jag har gjort en trippelrosett i seam binding band, som jag sedan har en brads på 
 
 
När våren närmar sig måste man ju givetvis ha massvis med blommor
De har fått lite diamond dust på också, som ni ser. 
 
 
Bakom min rosett fäste jag 2 st spiralstänger i blått
På kortet hittar ni även några utsansade fjärilar
 
 
Så här är alltså mitt första påskkort för i år! 

Ha nu en fin vecka! 
/ Jasmine 
  

#1 Therese:

Jag gillar hur du komponerar blommorna 😍