Saga With Spring Spirit

Hej sötisar, 

Idag bjuder jag på ett alla hjärtans dag kort/inspirationskort till Sagas månadstävling som pågår just nu.
Jag har använt en av Jennys nya underbara Saga stämplar som finns att köpa här.

 Jag har målat trähjärtat i vit färg och klistrat fast söta rhinestones på.
Blommorna är mina egna däremot finns det lika fina att köpa här och dom rosa spiral stamens finns här.


Pappersfjärilen hittar du här och jag har även embossat runt kanterna på Saga & sprid kärlek 
med ett riktigt fint embossingpulver som ej finns i butiken för tillfället. 

 
Cheese cloth är fortfarande min favoritdetalj och nu har jag även börjat fastna för att använda wellpapp på kort.
På den gråa blomman har jag strött på 
Diamond dust  & på Saga har jag använt lite glitterlim


Tyvärr hittar jag inte lappen där jag skrev ner mina färgkombinationer men så fort jag
hittar så kommer jag uppdatera mina färgkombinationer som jag har färglagt på Saga stämpeln :) 

 Hoppas ni blev inspirerade & är med i månadsutmaningen.

Kram
/Moa <3

gud va fint


#2 Jasmine:

Så himla fint med dip dyes! <3