You're Cute as a Mouse Saga

Hej sötisar,
Idag bjuder jag på detta kort med denna underbara Saga som finns att köpa här.
 

Har limmat fast blommor & Spiralblommor
På dessa blommor har jag lagt på lite glitterlim & diamond dust.


Har även lagt dit min favorit detalj på kortet som heter cheesecloth och finns att köpa här.
Har också klistrat fast några Rhinestones.
Har använt ett infärgningsverktyg och suddat runt kanterna med distress ink
 
 
Diesen som jag har använt under Saga finns att köpa här.
Doilisen är också köpt från butiken men är för tillfället slut i lagret.
För att få alla kanter slitna har jag använt en 
kantskrapare. 
 

Jag har färglagt Saga på detta papper och använt copic sketch pennor.
Hud: E13 11 000 0000 R22 30 00 
Hår: N1 3 5 7 
Klänning & öron: V20 22 25 27 
Mus: C1 3 R30
 
Ha en fin fortsättning! 
Kram Moa <3 

#1 Therese :

Wow! Vilken vacker färgläggning! Hela kortet känns krispigt på något sätt.
Kram


#2 Jasmine:

Wow, jättehärligt kort! Älskar färgvalen :D


#3 Scrap & Ting:

Så himmelens fint Moa! ÄLSKAR dina färgval :D


#4 Moa Granström:

Åh, MINA UNDERBARA TJEJER <3 Therese, Jasmine & Jenny. Tack snälla för kommentarerna jag blir sååå glad. PUSS på er <3