Saga Made With Love

Hej
Jag älskar verkligen att färglägga med mina copics och Sagastämplarna är så übersöta att
man verkligen inte kan låta bli att färglägga dom när man egentligen borde göra andra saker! ;) <3

Eftersom jag har så många färdig färglagda bilder så visar jag här ett CAS-kort,
Clean And Simple, ett rent och enkelt kort.

Saga jag har använt var tänkt att används på ett julkort men den kommer väl till pass nu ändå tycker jag. :) 
Som sagt så älskar jag mina copics och denna bilden är inte ett undantag. ;)

Hud: E11-00-000-0000 E04 R20
Hår: E55-53-51-50-44
Klänning: YG67-63-61
Leggings: W5-4-3
Hjärtan: T5 E19-08 R27

 Jag har stansat ut Saga med en Lawn Fawn die som har en fejk söm.
Jag satte henne på 3d-kuddar och lite cheesecloth bakom.

 Stämplen är också från Lawn Fawn och liknande hittar du här,
jag har embossat med rött pulver.

Tack för mig denna gång. :) 
Nästa vecka är det Långfredag och då bjuder jag på ett påskkort.

Ha det bäst tills dess!

Kram
Therese