Saga With Love & Light

Det här kortet som jag vill visa idag har faktiskt legat klart länge,
jag har ju bara glömt att visa det! Så kan det bli när allt kommer omkring.. ;) 



Kortbasen har jag gjort med hjälp av ett vitt cardstock och ett papper från Maja Design. 
Bården längst ner gjorde jag med hjälp av en die från Magnolia. 
Granarna har jag stansat ut med hjälp av den här och snöflingorna med den här. 
 


Jag har färglagt henne med Distress Ink's stämpeldynor.
Till ansiktet och grunden på håret har jag Tea Dye
Skuggningen, ögonfärgen, backen, skorna och klänningen är med Walnut Stain
Grunden till bandet till lyktan är med Fired Brick men sen la jag också ett alger glitterlim på det, 
med färgen Xmas Red. För att få lite rosiga kinder har jag lagt lite Victorian Velvet.
 


Längst ner har jag sytt med min symaskin fram och tillbaka. 
Det blir såå fint tycker jag :)) 

 
För att få till det fluffiga låtsas-snön på granen har jag använt mig av en sån här
Den älskar jag också! Faktiskt så älskar jag alla snöfärger jag säljer i butiken... ;)
 
Hoppas ni får en trevlig kväll! 
Kram, Jenny