Saga With Forever Garden

Hej vänner! 
Idag vill jag visa ett kort som jag gjort med Saga With Forever Garden. :) 



Kortbasen har jag gjort av kraft-papper och ett prickigt papper. 
Längst ner har jag satt en bit spets och naturband. 
Jag har sytt med min symaskin runt motivet. 



Kortet är dubbelvikt och går att öpnna. 
Och så vit hobbyfärg på allt såklart... :) 



Jag har maskat ihop Saga med ett fönster från Bildmålarna 
Jag har färglagt henne med Distress Ink's stämpeldynor.
Till ansiktet och grunden på håret har jag Tea Dye
Skuggningen på håret är med Walnut Stain
För att få lite rosiga kinder har jag lagt lite Victorian Velvet.
Jag har också haft samma färg till klänningen. 

Fönstret är färglagt med  Walnut Stain.
Runt henne har jag gjort en bakgrund med Stormy Sky 
och jag har även lagt lite glitterlim, Star Dust

Texten följer med stämpeln när man köper den.. 

Jag hoppas ni får en fin lördag! 
Kram, Jenny