Bee Happy Saga


Hej hopp! :) 
Idag vill jag visa er det här lite enklare kortet.
Jag har skurit ut den med min cameo för läääänge sedan, och påbörjat att göra färdigt det.
Men det har legat i en hög med påbörjade kort, så nu äntligen tog jag tag i saken :)

 
När man knutit upp rosetten i organzaband, så ser kortet ut såhär. 
Ganska mysig vikning, eller hur? :) 

 
Fick bli en söt liten Saga- Bee Happy på insidan :) 
Jag har färglagt henne med copic markers jag testade faktiskt en annan hudfärg denna gång :)
Det blev ett mycket ljusare resultat än vad jag brukar ha. 

 
 
Här är en close-up på motivet :) 

 
Dekorerade med ett gem och några paljetter på insidan.
Resten av kortet går i en ganska enkel stil så ville även ha så på insidan. 


Hoppas ni får en fin start på veckan nu! 

Puss & Kram på er :) 
/ Jasmine

#1 Anonym:

Så söt aoch fint kort 💕 Supersnyggt färglagt😜 kram kram
Cicci