Saga Sealing Letters

Hej på er! 
Idag vill jag visa er det här lite höstigare kortet som jag har skapat med Saga Sealing Letters

 
Jag har färglagt Saga med copics, och tyvärr skrev jag inte upp vilka färger jag använt till allt,
men här är de jag minns:

Hud: E000 00 21 11 04 + R20
Hår: E74 77 79
Klänning: E51 53 55 

 
Pappret i grunden på kortet har jag använt en kantskrapa på.
Ovanpå det i vitt papper har jag använt en kantstans,
och på det 2a mönsterpappret har jag även där använt kantskrapan.
På pappret med motivet har jag monterta på några öljetter i svart för att trä igenom seam binding-bandet

 
På motsatt sida har jag fäst en dubbelrosett i seam binding-band.
- Älskar detta band! Varför har jag inte upptäckt det tidigare? :) 
I alla hörn har jag fäst vita pärlor i 2 storlekar för fin effekt. 
Även på Sagas klänning har jag använt vita pärlor till knapparna. 


Jag arrangerade ett lite höstigare blomsterarrangemang, med handstansade löv i botten. 
Under blommorna har jag placerat in några frostiga pistiller/ bär.. Vet inte riktigt vad jag ska kalla dom?
Och så några små kottar. 

 
På den motsatta sidan har jag mött upp med ett mindre arrangemang,
med samma grund och känsla. 
 
Tack för denna gång och ha en trevlig vecka! 
/ Jasmine