Saga Bringing Love

Hej godingar! 

Idag bjuder jag på ett sött rosettkort som jag inte tidigare har provat. Sagastämpeln hittar du här.
Papper som jag har använt är från Pion design som jag tror inte finns till försäljning längre,
dock hittar du andra papper från Pion design här som är minst lika vackra.  
Jag har skurit ut kortstommen (rosetten) med hjälp av min Cameo

 
Jag har slitit ner kanterna runt varje papper med en kantskrapare och sedan
har jag duttat på 
distress färg  med ett infärgningsverktyg på dom yttersta kanterna.
Snöflingorna är från märket Joy & det bruna och den runda diecuts där Saga är på finns att köpa här
 
 
Självklart har jag inte missat att klistra fast cheesecloth detaljer som är min favorit.
Har också använt vit spets och några söliga Rhinestones.
Glitterlim har jag lagt dit runt Saga för att få henne i fokus på kortet & så har jag avslutat med diamond dust
 

Jag har färglagt Sagastämpeln med mina copic sketch pennor: 

Hud: E00 000 13 11
Hårfärg: E37 34 31 
Vingar: YR 24 21 20
klänning: R00 2 5 C1
Hjärtan&vimpeln: R89 39 32 E 44 43 41
Sagas bakgrund: E53 57 50 

Kram Moa


#1 therese:

Vilken färgläggning 😍 ser ut som akvarell


#2 Www.moascreation.blogg.se:

Tack raring ❤️😚