Saga Celebrating Love

Hej där sötisar! 

Idag bjuder jag på ett annorlunda Nyårskort där klockslaget slår 12.
För att få fram kortbasen & bokstäverna har jag använt min cameo. Sagastämpeln hittar du här.

Cheesecloth detaljen finns ALLTID med på mina kort eftersom jag älskar det materialet & den finns att köpa här, även rhinestones & glitterlim har jag använt. Dollies som syns lite på kanterna finns att köpa här

 

Här visat jag ett mörkare kort för att ni ska få en inblick i hur pass glittrigt kortet faktiskt är. 

Har suddat ut runda kanterna med ett infärgningsverktyg på det mörkbruna cardstocken och har använt versa color white färg på. Har limmat fast väldigt mycket diamond Dust på bokstäverna & även som bakgrund runt Sagastämpeln. 

Jag har färglagt Saga med copics

Hud: E00 000 11 R42 32 00

Klänning: E44 43 42 41 Y21 YR 24
Hår: E57 53 50

Ballonger: YR 24 Y21 23 + orange glitterlim
Skuggning: T0 3 5 7


Hoppas ni får en fin fortsättning & Gott nytt år :)
/ Moa