Saga Claus With Christmas Gift

 
Halloj! :)

Hoppas ni haft en bra helg och hunnit med all julklappshandel nu. 
Det är jul på TORSDAG, och jag kan inte riktigt fatta hur det har gått så fort.
I min hjärna är det fortfarande början av december, haha!
 
Hur som helst, här är årets sista julkort från mig.
 
 
Jag har använt den nya digitala stämpeln
 
som jag har färglagt med copics.
 
 
 
Jag har valt att göra ett ganska enkelt kort denna gång. 
Det blev lite rött cardstock på en vanlig vit kortbas. 
På den sedan har jag lite wellpapp som jag har kladdat på vit akrylfärg på.
Jag har sedan använt lite hampasnöre och virat några varv runtom, och gjort en rosett. 
 
Fäste sedan en utstansad snöflinga med en vit pärla på. 
 
 
Önskar er alla en riktigt GOD JUL! 
Hoppas ni får massa fina julklappar och god mat :) 
 
Kram från mig! ♡ ♡