Saga Coming With Candy Cone For You

Hej Allihopa :) 

Nu är det dags att visa mitt första alster som DT inspiratör hos underbara Saga. 
Detta kort är inspirerat till Julmånadsutmaningen som pågår just nu, den hittar du här

Som bas har jag använt 2 st papper från reprint som jag har tejpat fast med 
dubbelsidig tejp och sedan har jag limmat fast Saga stämpeln på en bit wellpapp
Har även kletat på lite snowtex på wellpappen. 


Vita Rosetten har jag knytit ihop själv, & så har jag använt glitterlim på kortet för att få finare nyans. 


Diesen där god jul står på finns att köpa här och restrerande dies kommer bland annat från crealies & Joy.
På kanterna har jag lagt dit några söta rhinestones & det charmiga väv som ni ser lite titt som tätt
på kortet  finns att köpa här

Jag har färglagt Saga med copic sketch pennor, 
Hud: E11 01 000
Hår: T7 5 3 1
Klänning: E44 43 41 
Strumpbyxor: E37 35 33 31 
Paket: E21 23 25, C5 3 1 
Rött: R39 20 32  
Pappret som jag har färglagt på finns att köpa här
 
Hoppas ni får en fin fortsättning, Kram Moa 

#1 Jasmine:

Wowowowow! Så himla fint Moa! 😍😍😍 Välkommen till Saga-familjen ❤️


#2 Moa Granström :

Åh, Tusen Tack finaste Jasmine, Jag är så glad att jag får vara med och inspirera tillsammans med er <3


#3 Therese:

Tjohoo!!!
Ska bli kul att se dina inlägg!
Välkommen!!!!
Älskar att hon har svart hår!
Kram