Saga Made With Love

Hej på er!
Tänk att vi redan är inne i december.
Helt otroligt vad tiden går fort, snart är det sommar. ;)
Nä skämtosido, idag visar jag min julkalender.

 
Jag beställde Scrap och Tings julkalender och jag är så himla förväntansfull över vad paketen gömmer.
För mig var det självklart att göra någon sort upphängning och jag valde att ta en gammal
galge jag hade i gömmorna, målade den grå och slipade kanterna. 
Jag har färglagt Saga med copics och med distressteknik. 

 
Jag har tagit tårtpapper och ostduk bakom Saga.
Pärlspröten hittar du här  och fina blommor här .
Spetsen och metalldekorationerna är mina privata men annan spets hittar du här.

 
Copics:
Hud: E00-000-0000-42 RV10
Hår: E43-42-40-44 W4
Klänning: YG67-63-61 E42 W4
Spets/Hjärtan: E08-42
Leggings: W4-3-1

Hoppas ni blivit inspirerade och får en rolig väntan till jul, det kommer jag ha iallafall ;)
Kram
Therese