Saga With Warm Greetings

Hallååå 
Äntligen ny vecka och jag får blogga igen, haha! 
 
Dagen till ära har jag ett vintrigt julkort att visa er :) 
Kortbasen har jag fixat och trixat ihop själv med hjälp av min silhouette cameo
Jag bara ääääskar hur mitt kort blev i slutändan, om jag får säga det själv ;) 
 
Jag har använt mig av en söt liten:

i digital form, som jag beskurit lite och skurit ut med min underbaratse cameo :) 
 
Motivet i sig är sedan monterat på en utstansad die cut (heter det så?) 

Jag har färglagt henne med copics och färgerna är: 
 
Runt motivet har jag ett ljusblått pärlband.
Och under motivet har jag några utstansade vackra snöflingor, några med rhinestones på :)
 
 
Älskar verkligen dessa utstansade snöflinogr, de lyfter verkligen kortet! 
 
 Det blev några blommor, blad och kottar också, och från detta arreangemang sticker det
upp 2 st spiralstänger :) 
På blommorna har jag använt massa stickles glitter, och på kottarna har jag för länge länge
sedan lagt på lite snow tex. 

 
Det blev även några blommor med stickles här också.
Sedan embossade jag en enkel text stämpel med texten "Merry Christmas". 

Kom på lite i efterhand att jag såklart skulle ha monterat den på ett papper i samma färg
som basen på kortet, så det hade blivit en fin inramning på texten :) 
Men men... :P 
 
Och som ni även kan se på denna bild ovanför här, så har jag lite embossingpulver runt Saga
för en härlig snöeffekt! 
 
 
Jag är galet nöjd med mitt kort! 
Hoppas ni gillar det lika mycket som jag gör :) 
 
Ha en fin vecka nu, och ta det lugnt i julstressen! 
Inte glömma att njuta av julen nu ;) 
 
Kram