Saga Because


TJUHU! 
Saga Stamps fyller hela 1 år! 

Kan ni tänka er?
Tiden har gått så fort och jag är så tacksam att jag får vara med 
i detta fantastiska och underbara teamet. 

Vi har just nu en liten INSTA HOP som pågår, kika in hos @SagaStamps på 
instagram, lämna kommentarer längs vägen för chansen att vinna fina priser :) 
 
Jag har kombinerat en digital Saga Because tillsammans med en konfetti-bakgrund från Make it Crafty.
Saga fick även ett par vita halvpärlor till örhängen ;) 

Färgerna som jag har använt till färgläggningen är: 

 

Det var alt för denna gång! 
Kram på er
 

#1 Therese :

Blev himla fint med konfetti bakgrunden.
Kram!


#2 Annlouise Broholm Kuusinen:

Har aldrig använt digitala stämplar, men kan man då göra stämpeln större eller?? Mycket fint kort


#3 Jasmine:

Precis AnnLouise :) Med digitala kan du ändra storleken precis huuuuur du vill och till och beskära bilderna som jag har gjort på mitt kort här!
Väldigt praktiskt och det är så lätt att maska ihop digitalt :)