Saga Because

 
Hej! 
Hoppas ni haft en riktigt mysig & ku(s)lig Alla Helgona & Halloween i helgen :) 
 
 
Idag har jag gått vidare från Halloween-temat och kör med lite andra färger :) 
Tycker blått passar så bra fram mot vintern, och rosa så bra till! 
 
 
Jag har använt mig av en digital Saga Because och jag måste säga att jag känner mig ringrostig, haha! 
Det här fick bli första stämpeln jag färglade efter ett litet uppehåll med plugg inför högskoleprovet :)
Saga är färglagd med följande copics: 

 
 
Jag har använt mig av en färdig kortbas, som jag sedan fäst 2 lager med mönsterpapperenfärgat cardstock. Tycker det blir så fint när man använder enfärgat cardstock som en ram runt de fina papperna :)
Vidare har jag sedan fäst lite spets och några blommor och blad! 
 
 
För en riktigt frostig känsla har jag haft på MAAAASSOR med diamond dust istället för stickles glitter som jag brukar :) 
Kör diamond dust på vinterhalvåret och stickles på sommarhalvåret av någon anledning, hehe!
En liten glasflaska med kork och lite glaskross hittade in på kortet också :) 
 
 
Ser ni så fint och FROSTIGT det blir med diamond dust? Så galet vackert! 
Inte så jättelätt att fånga på bild, myyyycket vackrare i verkligheten ❤️
 
 
I motsatt hörn har jag några fler blommor med frost på ;) 
Men sen har jag även ett litet hänge och några enamel dots.
 
Tack för titten ❤️
Ha nu en fin start på november :) 

Kram! 
 

#1 Joanna - livet med aspergers :

Så fint

Svar: Tack snälla! :) / Jasmine
Scrap och Ting


#2 Therese:

Makalöst vackert!