Saga Celebrating Love

Hej i november mörkret.
Idag visar jag ett sprudlande Alla hjärtans dag Project Life sida.
Jag har gjort den inför nästa år, ska jag vara ärlig har jag knappt börjat med årets album :P.

 
Jag har använt mig av Saga Celebrating Love och text stämpeln från samma kollektion i digitaltformat.
Jag tycker det är roligt när man kan ändra storlek och klippa till dom lite. Just till denna Project Life sida valde jag att
fokusera på Sagas ansikte och ballonger eftersom det är en sida för veckan då Alla Hjärtans Dag är.
Jag valde att ta 3d-lack på ballongerna så dom skulle bli lite mer glansiga och foam bokstäverna
(finns liknande i butiken) som är privata fick ett lager glitterlim.

 
Hjärtat i textstämpeln fick lite färg och även den 3d-lack.



Det mönstrade pappret är privat likaså trädekorationerna. Dom enfärgade pappren hittar du här.

 
Copics jag har använt:
Hud: E11-21-00-000-04 R32-20
Hår: E31-53-51-50-43-44
Klänning: R89-85-83-81 RV10
Ballonger/Hjärta: YG17-03-01-00

Är du intresserad av mer Project Life så kan du gå in och titta på Jennys jätte fina sidor och här hittar du fler Project Life produkter 

Sköt om er!
Therese

#1 Jasmine:

Ser jättefint ut katten! :)


#2 Therese:

Hihi, du är bäst Jasmine! :D