Saga Bringing Joy

Hej allihop idag tänker jag visa ett lollipopkort,
har sett så många som gör dessa så jag blev också sugen på att testa,
jag har använt den nya Sagan Saga bringing Joy, så fin tycker jag :).

 
Jag började med att skära ut remsor från ett Reprintpapper och biga dem vid varje centimeter,
till jag fick ett riktigt dragspel. Satte ihop två tårtpapper runt ett sugrör och sen försökte jag få dit dragspelet,
lite busigt var det och for åt alla håll men till slut löd den mig ;).

 
Därefter limmade jag på en rund platta som jag målat Saga på,
avslutade med att sätta lite Liquid pearls runt ringen.

Saga är målad med copics:
Hud E00,21,50 och R20
Hår E42,41,40
Band, blomma BV25,23,20
Himmel C5,3,1
Klänning W2,0

 
På baksidan limmade jag två rundlar och stämplade med en poststämpel från Magnolia
och en text från Gummiapan, slutligen satte jag dit ett silverband runt.

Testa, roligt att göra något annorlunda, ha det bra / Pernilla

#1 Therese :

Så himla fint. Prickarna i håret hör hur mycket som helst.
Kram