Saga Made With Love


Hej på er denna soliga höstdag! 
Det är ju Halloween i helgen, och jag har haft en idé i huvudet ganska länge nu,
men som jag äntligen fick tid att sitta med igår på Fristadsträffen :) 


Saga har blivit en vampyr!
Jag har använt mig av Saga Made with Love, och sedan har jag helt enkelt ritat dit hennes huggtänder ;)
Och ett par glittriga örhängen också, hehe!
 
Jag har arbetat med Saga digitalt först,
och maskat ihop henne med en kuslig bakgrundsstämpel även den i digital form (från Make it Crafty). 
Sedan har jag bara suttit och färglagt med copics! 
Håll i er nu, för här kommer färgerna och de är många! :P 


 
I och med en så stor bild fick det bli ett CAS-kort,
och då blev det bara ett rött metallic-papper under motivet. Motivet i sin tur är färt med 3D-kuddar :) 

 
Visst är det lite passande med en blodmåne och en vampyr-Saga på något sätt? ;) 

Tack för titten! ❤
Glöm inte trycka på gillaknappen här nedanför :) 
Kram!

#1 therese:

Visst va det roligt att göra en hel scen.
Månen är underbar!


#2 Jasmine:

Ja verkligen! Har varit för feg innan, men tror du fått mig att ta steget faktiskt! Haha :)


#3 therese:

Hihi! Fortsätt så du är mega duktig!