Säg hej till Saga's nya inspiratör


Hej jag heter Therese är född -87 och bor på en gård utanför Grästorp. 
Jag bor med min make, Tomas, söner Anton född år -10 och Adam född år -13 och tre katter, 
Mia, Nisse och Zizzy.
 
Jag arbetar som personlig assistent och trivs så himla bra. Eftersom mitt arbete som assistent
kan vara krävande ibland så är det skönt att ha en avkopplande hobby som scrapbooking.
Jag får vara kreativ och uppfinningsrik och jag får arbeta med händerna som jag älskar.

Jag har scrapbookat sen 2007 då jag gjorde ett album över mina och Tomas första år tillsammans. 
Efter det gjorde jag mycket kort och köpte mina första promarkers som jag inte riktigt kom överens med. 
När Anton kom till världen blev det mycket layouter och nu har jag fattat tycke för Project Life, 
som jag tycker är ett toppen format när man vill få in mycket kort i ett album men ändå scrapbooka. 

November 2014 köpte jag mina första Copics och det är det bästa jag någonsin har köpt i pysselväg. 
Jag är så galet nöjd och jag har kommit så långt i min färgläggning. 
I våras gjorde jag kurserna i ECCP och väntar nu på att få datum för examens proverna.


Jag är otroligt stolt över att jag fick frågan att få vara med i Sagas designteam och 
jag hoppas ni ska finna mig inspirerande. Min stil är gott och blandat så inget är det andra likt.

 Jag finns på diverse socialamedier

Instagram: ScrapKatten
Facebook: facebook.se/ScrapKatten
Blogg: KattenMia.blogspot.se


#1 Jasmine:

Välkommen till familjen bästa katten! :)


#2 Therese:

Mjau Jasmine ;).
Tack snälla :D <3