Saga Bringing Love


Hej! 
Har ni sett de nya fina Sagastämplarna? :) 
Jag har använt den nya Saga bringing love till mitt kort.
Älskar verkligen vecken på klänningen på denna Saga! 
 
Såg ni blodmånen inatt? :) Här var det alldeles molnigt på himmelen tyvärr,
men jag blev lite inspirerad av det hela ändå, men mer åt natthimmel-färgerna istället. 
 
Jag har färglagt Saga med följande copics:

Hud: E 000 00 21 11 04 + R 20
Hår: E 23 25 29 
Klänning: B 32 34 37
 

Mitt kort är tänkt att vara ett julkort,
och därför har jag skurit ut en jättefin julkula i silvrigt metallicpapper med min cameo.

 
Det blev en del blommor, blad & några små mini kottar.
Sedan har jag lagt på lite diamond dust på dem :)


Ha nu en fin vecka! :) 

Kram
/ Jasmine

#1 Therese :

Så vacker Saga blev. :)
Jag undrar vad du använt för färger till banderollen/lappen? :D
Kram