Saga With Love & Light


Halloj! 
Nu när höstmörkret börja komma smygandes blev jag lite sugen på att göra
något med lite mer mustigare färger. 

Jag har vikt ihop ett kort där man drar ut pappret inuti och läser hälsningen.
- Vikningen heter "Criss Cross Card".  



Jag valde att använda mig av Saga with love and light,
passade ganska bra när höstmörkret börjar komma :) 
Saga är färlagd med copic markers i färgerna:




Mitt blomsterarrangemang har jag försökt att få att se ut som en bukett,
genom att spara stjälkarna och placera lite löv bakom blommorna och att ha en rosett runt stjälkarna. 
Rosetten och bandet runt kortet är ett organzaband i en lite brunlila färg.
Till sist strödde jag ut några rhinestones runt buketten. 
Jag har faktiskt hoppat över stickles glitter denna gång, tro det eller ej ;) 


Det var allt för denna gång, ha nu en fin vecka! 
Puss & kram på er ❤