If friends were flowers I'd pick you

Hallå där! 

Ni har väl inte missat utmaningen som pågår just nu? :) 
Ni har till den 29 februari på er att vara med, kom igen nu! 
 
Jag har skapat ett kort till en vän som mitt inspirationskort.
Det behöver inte alltid vara någon man är kär i som man vill visa lite uppskattning denna
kärlekens dag, utan visa även era vänner och familj att ni bryr er om dem också! :) 

Hur som helst, här är mitt inspirationskort tll denna utmaning:
 
 
Jag har alltså valt att inte färglägga en Saga för en gångs skull, utan istället
använda en av de härliga textstämplarna som finns med några av Sagorna. 

Den som jag har använt får man tillsammans med 

I'd pick you Saga

  
 
Jag först stämplat den med vanlig färgad stämpeldyna, och medan det fortfarande 
var blött så strödde jag på genomskinligt embossingpulver för lite effekt :)

 
Till detta kort har jag kladdat ihop en egen bakgrund faktiskt :) 

Med hjälp av en stencil, lite modelling paste, vit akrylfärg och inka gold 
så blev det en riktigt charmig bakgrund! 

Jag har dessutom skrapat kanterna på pappret med en kantskrapa.. 
 
Det blev massor med blommor och blad dessutom, och så ett härligt seam binding band i blått
 
 
Såhär blev alltså mitt alla hjärtans dag- kort till en vän :) 
 
Kram på er!