Saga Because

Idag visar jag min tolkning av februari månadsutmaning som är alla hjärtans dag. :)

 
Jag har gjort ett kort där utsidan avslöjar innehållet :D,
jag kan inte ta åt mig äran för idéen tackar gör jag Pinterest ;).

 
 
 
Motivet är Saga Because... en digitalstämpel,
toppen när man vill bestämma storleken själv, denna Saga mäter ca 5 cm :).
Jag har också använt två av Jennys egna textstämplar som passa väldigt bra till. ;)
Stämpel på framsidan hittar du här och den på insidan kortet finner du här.

 
Jag har dekorerat rikligt med glitterlim stardust både runt om Saga,
blommorna  och på dom rivna kanterna.
Dom rivna kanterna får jag med hjälp av en kantskrapare.

Saga är färglagd med följande copics
Hud: E01-00-000-0000 R22-20
Hår: E59-57-55-31
Klänning: B99-97-95-93-91
Skugga: B91 C1-00

Beskrivning till kort vikningen hittar ni här  :)
Missa inte teamets tolkningar av utmaningen och glöm inte att vara med i utmaningen du med. 

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag <3
Therese