Saga Bringing Joy

Varma lyckönskningar till det nya kreativa året!
Hoppas att julhelgen varit toppen och ni fått firat in det nya året ordentligt.
Själv har jag jobbat, men jag har enligt mig världens bästa jobb så det går verkligen ingen nöd på mig :D
I bloggen denna veckan har vi haft nyårstema och jag fortsätter, med en högt flygande Saga.



Jag har använt mig av två olika Maja design papper, Mom's homemade gingerbread och Happy New Year.
Alla kanter är rivna med en kantskrapare och distressat med vintage photo. 
På alla papper har jag strött på med enamel vintage gold, men runt Saga har jag tagit enamel vintage teal
Tårtpappret har jag färgat in i distress vintage photo och knölat till lite.
Granarna är Magnolia dies som jag stansat ut i guldpapper.



 
Blommorna är dekorerade med stickles diamond och jag har även tagit stickles på den vågiga kanten runt om Saga. 
Snöflingorna är en privat die men glitterpappret hittar du här och en liknande die här.
Jag valde att dekorera ena hörnet med massor med halvpärlor och rhinestones, liknande finner du här.

 
Copics jag har använt
Hud: E13-11-00-000-0000 R32-20
Hår: E57-35-33-51
Klänning: B99-97-95-93-91
Blomma och band: YR23 Y15-11-000
Skugga: C9-7-5-3-1-00 Blender

Jag önskar er en mega bra och kreativ start på året så syns vi nästa vecka!
Therese