Saga From Me To You

Hej allihopa, Idag är det onsdag och min dag att visa ett Alster med gulliga Saga i fokus.
Jag har använt en digital Saga som finns att köpa här.
 
Papperna som jag har använt finns att köpa här, helt underbara.
 
 
Har färgat alla kanter runt papperna med infärgningsverktyg & distress ink.
 
 
Har använt Rhinestones & riktigt sött spetsband där jag limmat på lite twinkle dust.
På blommorna har jag använt lite glitterlim för att få fram blommorna mer & blomspiralen finns att köpa här
 
 
Dom söta Doilisarna finns att köpa i butiken men är för tillfället slutsålt.
Har också stansat ut den vackra ramen runt Saga som finns att köpa i buten men verkar just nu slutsåld.
Det stansade som KRAM texten sitter fast på hittar du här
 
 
Jag har färglagt Saga stämpeln med copicspennor på detta papper.
 
Färgkombination
Hud E01 21 00
Kinder R30 43 00
Hår E59 55 51
Kuvert/paket E21 23 25
Klänning&sockor BG18 11 13 10 E81
Bakgrund E47 44 43 41
 
Tack för mig hoppas ni får en bra dag
Kram Moa