Saga Made With Love

Hej godingar!

För att starta det nya året valde jag att dekorera en brevlåda.
Självklart fick min favoritstämpel vara med som finns att köpa här

 
Med denna brevlåda kommer jag och min sambo att lägga i små lappar där vi lämnar spontana
kärleksord till varandra. Poängen är att vi ska fylla på denna under det nya året 2016 utan att läsa
dom förrän i slutet av December. Vi gjorde det förra året också fast då i en stor glasburk och om jag
ska vara ärlig är inte jag den personen som klarar av att vänta utan att tjuvkika.
Vilken tur att min sambo förhoppningsvis inte läser detta inlägg.


Jag har använt mönstrade cardstockspapper som jag har tejpat fast på lådan.
Sedan har jag suddat ut med 
infärgningsverktyg distress ink runt alla kanter. 


Har Limmat fast filigranhörn där jag tycker dom passar.
Den urgulliga pappersfjärilen som finns ovanför Saga finner du 
här.

Rhinestones som jag använt finns att köpa här och den guldiga pärlbradsen köpte jag i butiken
men den är slutsåld för tillfället. Det glitterlim som jag har tryckt ut i pärlbradsens små hål finner du här


Blommorna minns jag faktiskt inte vart jag har fått dom ifrån men finns liknande blommor att köpa i butiken.
Pärlbandet är köpt från Ebay och jag har duttat med lite akryl på det för att ta bort det glansiga.
 
 
När man öppnar brevlådan ser du att jag har skrivit ut en text från datorn och
dessutom klistrat fast 
doilies under texten.


Jag har färglagt Sagastämpeln på detta papper och använt mina copic pennor. 
 
Hud: E11 21 00 000
Kinder: R43 30 00 
Hår: E44 42 41 
Klänning & Skor: YR 24 21 20
Hjärtana: V01 4 6 
Bakgrund/Skuggning: E57 53 50 
 
Hoppas jag har inspirerat er med mitt första inlägg för i år och jag önskar er en härlig fortsättning! 
Kram / Moa 

#1 Therese :

Vilken fin ide. Gillar verkligen färgen på Sagas klänning.
Kram!


#2 Jasmine:

Åååh!! Vilken underbar idé! En sååån vill jag också göra! 😊😊
Jättefint Moa! 😘❤️