Saga With Spring Spirit

 
Wuuuhuuu!! 
Ääääntligen är de här, de nya Sagorna! :D

Jag har åtminstone längtat, och jag är helt förbluffad och förälskad i de nya stämplarna. 
Jenny har verkligen gjort detta bra, eller hur? :) 
 
 
Dagen till ära har jag givetvis använt en av de nya stämplarna, och valt att göra
Näästan ett lollipopkort :) 
 
 
Denna Saga heter:

Saga With Spring Spirit
 
och hon är ju såååå fin! 
 
Jag har färglagt med följande copics:
 
 
Jag har dekorerat med lite ostduk, rug canvas & seam binding band i rosa,
med en lite rhinestone-pärla på. 
 
 
Givetvis måste jag ju ha några blommor med stickles glitter på när 
det är ett vårkort, och Saga ser ut att sprida lite magiskt vårstoft som gör att allt börjar blomma :) 
 
 
Jag fäste även ett utstansat hjärta i bakgrunden, och några fjärilar här och var :)
Ett härligt rosa pärlband pryder kortet också
 
 
Det var mitt kort det med en av de nya Sagorna :) 
Har du inte spant in dem än, gör det nu! 
Klicka här för att se resten... 
 

#1 Moa Granström:

Helt underbart <3