Saga With Surprise

 
Happy Monday! 

Idag är inte vilken dag som helst, utan jag börjar på högskolan idag!
Åååh.. det är så spännande :) 
 
Idag bjuder jag på en söt liten Saga färglagd på kraft-papper. 
Tanken var att det inte skulle bli så mörkt som det blev, men men..
 
 
Motivet heter "Saga with surprise" och jag har stämplat henne med en
beige memento-dyna för att kunna göra lite no line-teknik. 
 
Jag har tyvärr inte skrivit upp vilka färger jag har använt denna gång..
Är lite rörig i huvudet såhär inför skolstarten, ber om ursäkt för detta. 
 
 
Jag har dekorerat med en ram i chipboard, som jag har målat med lite Martha Stewart metallic guld.
Sedan blev det lite utstansat och några blommor i härliga färger med diamond dust på! :) 
 
Hoppas ni alla får en fin vecka nu, jag ser jättemycket fram emot min i alla fall ♡ 

#1 Therese :

Åå fjärils diesen vid blommorna älskar jag.
Jättefint kort i helhet!
Kram!