Saga With Forever Garden

Hej denna veckan har jag gjort en lite större tag,
har länge velat testa att bara stämpla med vitt på mörkt underlag.
Jag använde mig av Saga With forever garden och saga texten because you're the best.

 
Använde svart cardstock och stämplade Saga med genomskinlig versa mark,
sen hällde jag på vit embossingpulver och värmde allt med värmefön.
Runt bilden målade jag med vit färg och sen tog jag lite glittersnö på. 
Till botten hade jag kraftpapper och papper från Pretty things,
jag limmade även lite säckväv och gasväv under bilden,
sen limmade jag på stjärnor och prickar från Kaisercraft och
även några metallhörn och metallkaniner.

 
Min dotter tyckte Sagan påminde om Måns Zelmerlövs tecknade figur i melodifestivalen
och att jag skulle ha ett paraply på så paraplyn och rosetten är dohickeys från Magnolia,
och ja man får tolka bilden som man vill :), annorlunda blev det i alla fall, hoppas ni gillar den,

kram Pernilla 

#1 Anonym:

Jättefint Pernilla!